مخالفان طالبان چه کسانی هستند؟
مخالفان طالبان اصلا گوش بدهکار ندارند، و حرف آنها را نمی شنوند فقط به این دلیل که آنها می خواهند احکام اسلام را پیاده کنند. می دانند که اگر احکام اسلام پیاده شود، آنها باید شلاق بخورند یا سنگسار شوند زیرا مخالفان، دو گروه بیشتر نیستند یا دگرباشان(کونی ها) یا تراجنسیتی (جنده ها) لذا، از همین الان ضربه های شلاق را بر تن خود احساس می کنند! یا منتظر سنگسار شدن هستند. و این وحشت آنها به دیگران هم منتقل شده، و دسته های دیگری که با طالبان مخالفند: یا به احترام اینها است یا از ترس آنها. لذا می بینیم اولین مخالف خواننده های لس آنجلسی هستند، و یا همجنسگرایان. دشمن نیز از همین راه وارد شده و باتغییر برخی لغت ها، به رفتار آنان جنبه آزادیخواهی و غیره داده است. ممکن است خود طالبان هم چندان سختگیر نباشند، یا به برخی از این گناه ها آلوده باشند، ولی آشکار نمی کنند لذا گناهانی که آشکار نباشد، جرم سیاسی هم محسوب نمی شود .
این نشان می دهد که مخالفان نه تنها خودشان جنده و کونی هستند، بلکه می خواهند کشورشان را هم محل فحشا و فساد کنند. همانطور که در ایران هم ممکن است، روحانیون خطایی داشته باشند ولی علنی انجام نمی دهندو لذا دشمنان آخوند ها هم در ایران همین دو دسته هستند. حضرت علی ع هم فرموده: دشمنان من کسانی هستند که زنا زاده اند. حالا چرا زنا و قوادی اینهمه محبوب است؟ که دنیا را به هم می ریزند، تا آن را آزاد کنند؟ موضوع مثل درخت سیب یا دانه گندم در بهشت است. آن میوه ممنوعه میوه تلخ و یا زیان باری نبوده: چه گندم و چه سیب،خوشمزه هم بوده. راز ممنوعیت آن فرمانبرداری از خدا است. یعنی هیچ دلیلی لازم نیست که آدم گندم نخورد، فقط همین که خدا گفته کافی است. رمز عبادت همین است. حالا عده ای دلیل تراشی و فلسفه بافی، بحث های کلامی و غیره دارند موضوع مع الفارغ است. زنا کردن لذت بخش است ولی خدا فرموده انجام ندهید! لذا عصیان برعلیه روحانیون یا طالبان، ظاهر قضیه است. در واقع مثل حضرت آدم دلیل تراشی می کنند، تا گندم را بخورند. یکی از دلایل آن که شیطان به آدم القا کرد: جاودانگی بود. شیطان گفت اگر از این گندم بخوری همیشه دربهشت می مانی! در حالیکه عکس قضیه درست بود و تصمیم خدا بر اخراج حضرت آدم به خاطر خوردن از ان میوه ممنوعه به معنی نافرمانی قرار گرفت. لذا میوه ممنوعه عصر ما برهنگی است. شیطان بخاطر کینه ای که از انسان دارد و بر او سجده نکرده بود، اینطور القا می کند که آخرتی وجود ندارد لذا هرچه می توانید در این دنیا لذت ببرید. در حالیکه فرموده خدا برعکس است: می فرماید ایا همه لذت ها را در دنیا می برید(اذهبتم طیباتکم فی الدنیا؟) و برای دنیای دیگر چیزی ذخیره نمی کنید؟ در حالیکه لذت های واقعی در آن دنیا است و این دنیا نمونه و مستوره است. و باید به میزانی که در شرع مقدس آمده استفاده شود. شیطان صفت ها هم وقتی تبلیغات لذت دنیایی را دارند باعث دروغگو نشان دادن پیامبران الهی و وارثان آنها می شوند. لذا می بینیم بد حجابی یا بی حجابی در ایران غوغا می کند! وکسی جرات مبارزه با آن را ندارد. گشت ارشاد چنان منفی نشان داده شده(توسط هنرمندان دگرباش) که جرات اجرای ماموریت ندارد مسئولین هم با یک کلمه اجباری با آن مخالفت می کنند! ما با حجاب اجباری مخالفت می کنیم! مگر حجاب اختیاری هم داریم؟ دستور خدا است و باید اجرا شود. علما و فضلا هم شمشیر در نیام کرده اند. در کتب یا رساله عملیه همه را به روشنی می گویند ولی از ترس دو گروه! ساکت هستند. زیرا گفته اند سنگ الماس را هم می شکند! جای ان است که خون موج زند در دل لعل، زین تغابن که خزف می شکند بازارش، فاسقان دونده، عالمان شرمنده
Who are the opponents of the Taliban?
Opponents of the Taliban have no ears at all, and do not listen to them just because they want to implement the rules of Islam. They know that if the rules of Islam are implemented, they should be flogged or stoned because the opposition is not more than two groups, or LGBT) or transgender (), so from now on, they feel the blows on their bodies. ! Or they are waiting to be stoned. This fear has been passed on to others: and other factions that oppose the Taliban, either out of respect for them or out of fear of them. So we see the first opponents of Los Angeles singers: or homosexuals. The enemy has entered in the same way and changed: some words have given their behavior the aspect of freedom and so on. The Taliban themselves may not be very strict, or they may be infected with some of these sins, but they do not reveal them, so sins that are not obvious are not considered political crimes, which shows that the opposition is not only young and old. Rather, they want to make their country a place of prostitution and corruption. As in Iran, the clergy may make mistakes, but they do not do so openly, and therefore the enemies of the mullahs in Iran are the same two groups. Imam Ali (as) also said that my enemies are those who are born of adultery. Now why is adultery and prostitution so popular? That the world is falling apart to free it? The subject is like an apple tree or a grain of wheat in heaven. That forbidden fruit was not a bitter or harmful fruit, neither wheat nor apple was delicious. The secret of its prohibition is obedience to God. That is, there is no reason why a person should not eat wheat; just what God has said is enough. This is the secret of worship. Now some people have reasoning and philosophizing, theological discussions, etc. The issue is empty. Adultery is enjoyable, but God forbid! Therefore, rebellion against clerics or the Taliban is apparent. In fact, like Adam, they make excuses to eat wheat. One of the reasons that Satan instilled in Adam was immortality. The devil said that if you eat this wheat, you will always stay in heaven! While the opposite was true. God"s decision to expel Adam for eating that forbidden fruit meant disobedience. Therefore, the forbidden fruit of our age is nudity. Satan, because of his hatred of man, and did not prostrate before him, insinuates that there is no afterlife, enjoy as much as you can in this world. While God has said the opposite: He says do you take away all the pleasures in the world (my love is good in this world?) And you do not save anything for the other world? While the real pleasures are in that world and this world is exemplary and hidden. And it should be used to the extent stated in the Holy Shari"a. Evil attributes, when they have worldly pleasures, cause the false prophets and their heirs to be portrayed as liars. Therefore, we see that bad or unveiled people are making a fuss in Iran! No one dares to fight it. The guidance patrol has been shown to be so negative (by LGBT artists) that it does not dare to carry out the mission, and the officials oppose it with a forced word! We oppose the obligatory hijab! Do we have an optional hijab? It is God"s command and it must be obeyed. Scholars and scholars have also wielded swords. In practical books or treatises, everyone is clearly told, but for fear of those two groups! They are silent. Because they said it breaks diamonds too! It is a place where blood rushes in the heart of Laal, the saddle of a thief who breaks the market, because the wicked runners, the scholars are ashamed.
من هم معارضو طالبان؟
معارضو طالبان لیس لهم آذان على الإطلاق ، ولا یستمعون إلیهم لمجرد أنهم یریدون تطبیق أحکام الإسلام. إنهم یعلمون أنه إذا تم تطبیق أحکام الإسلام ، فیجب جلدهم أو رجمهم لأن المعارضة لیست أکثر من مجموعتین ، أو LGBT أو المتحولین جنسیاً () ، لذا من الآن فصاعداً سیشعرون بالضربات على أجسادهم! أو أنهم ینتظرون الرجم. هذا الخوف انتقل إلى آخرین: وغیرهم من الفصائل المعارضة لطالبان ، إما احتراما لهم أو خوفا منهم. لذلک نرى المعارضین الأوائل لمغنی لوس أنجلوس: أو المثلیین جنسیاً. لقد دخل العدو بنفس الطریقة وتغیر: بعض الکلمات أعطت سلوکه جانب الحریة وما إلى ذلک. قد لا یکون الطالبان أنفسهم صارمین للغایة ، أو قد یصابون ببعض هذه الخطایا ، لکنهم لا یکشفونها ، لذا فإن الخطایا غیر الواضحة لا تعتبر جرائم سیاسیة ، مما یدل على أن المعارضة لیست صغیرة وکبیرة فقط. بل یریدون جعل بلادهم مکاناً للدعارة والفساد. کما فی إیران ، قد یرتکب رجال الدین أخطاء ، لکنهم لا یفعلون ذلک بشکل علنی ، وبالتالی فإن أعداء الملالی فی إیران هم نفس المجموعتین. کما قال الإمام علی (ع) أن أعدائی هم من ولدوا من الزنا. الآن لماذا الزنا والدعارة منتشران؟ أن العالم ینهار لتحریره؟ الموضوع یشبه شجرة تفاح أو حبة قمح فی السماء. تلک الفاکهة المحرمة لم تکن ثمرة مرة أو ضارة ، ولم یکن القمح ولا التفاح لذیذًا. سر تحریمها طاعة الله. أی أنه لا یوجد سبب یمنع الإنسان من أکل القمح ، فقط ما قاله الله کافی. هذا هو سر العبادة. الآن لدى بعض الناس التفکیر والفلسفة ، والمناقشات اللاهوتیة ، إلخ. القضیة فارغة. الزنا ممتع ولکن لا قدر الله! لذلک فإن التمرد على رجال الدین أو ضد طالبان واضح. فی الواقع ، مثل آدم ، یقدمون الأعذار لأکل القمح. کان الخلود أحد الأسباب التی غرسها الشیطان فی آدم. قال الشیطان أنک إذا أکلت هذا القمح ، فستبقى دائمًا فی الجنة! بینما کان العکس صحیحًا. کان قرار الله بطرد آدم لأکل هذه الفاکهة المحرمة یعنی العصیان. لذلک فإن الثمرة المحرمة فی عصرنا هی العری. الشیطان ، بسبب کراهیته للإنسان ، ولم یسجد أمامه ، یلمح إلى أنه لا آخرة ، استمتع بکل شیء فی هذا العالم بقدر ما تستطیع. بینما قال الله عکس ذلک: یقول هل تنزع کل ملذات الدنیا (حبی جید فی هذا العالم؟) وأنت لا تدخر شیئًا للعالم الآخر؟ بینما الملذات الحقیقیة فی ذلک العالم وهذا العالم نموذجی وخفی. ویجب أن یستخدم بالقدر المنصوص علیه فی الشریعة الإسلامیة. صفات الشر ، عندما یکون لها ملذات دنیویة ، تجعل الأنبیاء الکذبة وورثتهم یصورون ککاذبین. لذلک نرى أن الأشرار أو المکشوفین یثیرون ضجة فی إیران! لا أحد یجرؤ على محاربته. تبین أن دوریة التوجیه سلبیة للغایة (من قبل فنانین من مجتمع المیم) لدرجة أنها لا تجرؤ على تنفیذ المهمة ، ویعارضها المسؤولون بکلمة قسریة! نحن نعارض الحجاب الإلزامی! هل لدینا حجاب اختیاری؟ إنه أمر الله ویجب إطاعته. کما استخدم العلماء والعلماء السیوف. فی الکتب العملیة أو الرسائل ، یُقال للجمیع بوضوح ، ولکن خوفًا من هاتین المجموعتین! هم صامتون. لأنهم قالوا إنه یکسر الألماس أیضًا! إنه مکان یندفع فیه الدم فی قلب لال ، سرج اللص الذی یکسر السوق ، لأن العداء الأشرار یخجل العلماء.
د طالبانو مخالفین ?وک دی؟
د طالبانو مخالفین هی? غو?ونه نه لری ، او دوی ته یواز? غو? نه نیسی ?که چ? دوی غوا?ی د اسلام احکام پلی ک?ی. دوی پوهی?ی چ? که د اسلام احکام پلی کی?ی ، دوی باید وهل یا ?بول شی ?که چ? مخالفت له دوه ?لو ?خه ?یر نه وی ، یا LGBT یا transgender () ، نو له د? وروسته به دوی په خپلو بدنونو د وهلو احساس وک?ی! یا دوی د سن?سار کیدو انتظار باسی. دا و?ره نورو ته هم رس?دل? ده: او نور? ?ل? چ? د طالبانو مخالفت کوی ، یا د هغوی درناوی کوی او یا له هغوی ویره لری. نو مو? د لاس انجلس سندرغا?و لوم?ی مخالفین ?ورو: یا همجنسبازان. د?من په ورته ?ول ننوتلی او بدل شوی: ?ین? ?کو د دوی چلند ته د آزاد? ا?خ ورک?ی او داس? نور. طالبان ممکن پخپله ?یر سخت نه وی ، یا دوی ممکن پد? ?ین? ?ناهونو اخته وی ، م?ر دوی ی? نه ?ر?ندوی ، نو هغه ?ناهونه چ? ?ر?ند ندی سیاسی جنایت نه ?ل کی?ی ، کوم چ? ?ی? مخالفت یواز? ?وان او زو? نه دی. بلکه دوی غوا?ی خپل هیواد د فحشا او فساد ?ای ک?ی. لکه ?ن?ه چ? په ایران ک? ، پادریان غلطی کولی شی ، م?ر دوی دا په ?کاره نه کوی ، او له همد? امله په ایران ک? د ملایانو د?منان ورته دوه ?ل? دی. امام علی علیه السلام دا هم وویل چ? زما د?منان هغه کسان دی چ? له زنا ?خه پیدا شوی دی. اوس ول? زنا او فحشا دومره مشهوره ده؟ ایا ن?? د د? آزادولو لپاره سقوط کوی؟ موضوع په جنت ک? د م apple? ون? یا د غنمو غلو په ?یر ده. دا منع شو? میوه نه ترخه یا زیان رسونک? میوه وه ، نه غنم او نه م appleه خوندوره وه. د د? منع کولو راز د خدای اطاعت دی. دا ، هی? دلیل شتون نلری چ? یو ?وک باید غنم ونه خوری ، یواز? هغه ?ه چ? خدای ویلی کافی دی. دا د عبادت راز دی. اوس ?ین? خلک استدلال او فلسفه ، علومی بحثونه ، او نور لری مسله خالی ده. زنا خوندوره ده ، م?ر خدای مه ک?ه! له همد? امله ، د عالمانو یا طالبانو پرو?اند? بغاوت ?ر?ند دی. په حقیقت ک? ، د ادم په ?یر ، دوی د غنمو خو?لو لپاره عذر کوی. یو له دلیلونو ?خه چ? شیطان په ادم ک? ای?ودل شوی هغه تل پات? کیدل و. شیطان وویل که تاسو دا غنم وخورئ ، تاسو به تل په جنت ک? پات? شئ! پداس? حال ک? چ? برعکس ری?تیا وه. د خدای پریک?ه چ? د د? منع شوی میو? خو?لو لپاره ادم وباسی د نافرمانی معنی لری. له همد? امله ، زمو? د عمر منع شو? میوه عریانی ده. شیطان ، له انسان ?خه د هغه د نفرت له امله ، او د هغه په ??و?اند? ی? سجده نه ده ک?? ، ?ین?ار کوی چ? آخرت نشته ، په د? ن?? ک? له هر?ه خوند واخلئ ?ومره چ? تاسو کولی شئ. پداس? حال ک? چ? خدای برعکس ویلی: هغه وایی ایا تاسو په ن?? ک? ?ول? خو?? لر? کوئ (زما مینه پد? ن?? ک? ?ه ده؟) او تاسو د بل? ن?? لپاره هی? شی نه سپموی؟ پداس? حال ک? چ? اصلی خوندونه پد? ن?? ک? دی او دا ن?? مثالی او پ?ه ده. او دا باید په مقدس شریعت ک? بیان شوی حد پور? وکارول شی. شیطانی صفات ، کله چ? دوی دنیاوی خوندونه ولری ، د دروغجن پیغمبرانو او د هغوی وارثانو ته د درواغ ویلو لامل کی?ی. له همد? امله ، مو? ?ورو چ? بد یا پرده اچونکی خلک په ایران ک? ??و?ی رامین?ته کوی! هی?وک د د? سره د مبارز? جرات نلری. د لار?ود ?زمه دومره منفی ?ودل شو? (د LGBT هنرمندانو لخوا) چ? دا د ماموریت ترسره کولو جرات نلری ، او چارواکی د جبری ?کی سره د د? مخالفت کوی! مو? د فرض حجاب مخالفت کوو! ایا مو? اختیاری حجاب لرو؟ دا د خدای امر دی او باید اطاعت ی? وشی. پوهانو او پوهانو تور? هم ل?ولی دی. په عملی کتابونو یا ت?ونونو ک? ، هرچا ته په رو?انه ?ول ویل کی?ی ، م?ر د د? دوه ?لو ویره لپاره! دوی غلی دی. ?که چ? دوی وویل چ? دا الماس هم ماتوی! دا هغه ?ای دی چیر? چ? د لعل په ز?ه ک? وینه توی?ی ، د غله ک?? چ? بازار ماتوی ، ?که چ? بد چلونکی ، عالمان شرمی?ی.